Naše doporučení při nákupu dlažby nebo obkladů

DOPORUČENÍ PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY 

 

DOPRAVA

Ozve se Vám dopravce a domluví čas vykládky, buď zboží zavážíme naším autem a případné problémy se zapíší do dodacího listu, nebo zaváží Česká pošta – přijede auto s čelem a na paletovém vozíku Vám vyveze paletu se zbožím. Doporučujeme prohlédnout obal zda není poškozen, pokud si jakkoliv nejste jisti, že zboží je v pořádku, napište řidiči do dokladu : „zásilka převzata s výhradou“ … máte dalších 48hodin na kontrolu zboží. Pokud se ukáže, že zboží je opravdu poškozeno, doporučujeme od okamžiku zjištění poškození dělat fotografickou dokumentaci, jak vypadá zboží na paletě, kde je poškozené množství, narovnat poškozené zboží tak, aby šlo udělat jednu fotku, na které by byly vady viditelné a bylo možné je spočítat. Toto vše zjednoduší reklamaci u dopravce a zrychlí případné dodání náhradního zboží.

 

KONTROLA PŘED POKLÁDKOU

Ještě než přijde obkladač, který je obecně považován výrobci za poslední výstupní kontrolu, můžete si sami rozdělat balení, rozložit pár dlaždic do plochy, pohledem zkontrolovat, zda dlažba nemá vady glazury, porovnat rozměry, u kombinace více formátů do jedné plochy porovnat zda rozměry jdou kombinovat. U rozměrů a povrchů je potřeba mít na paměti, že jsou normy, které musí splňovat, konkrétně u keramických dlažeb je to EN 14411.

Rozměrová tolerance 1.jakosti je +/- 0,5%, např. u dlaždice o rozměru 40x40cm je tolerance +/- 2mm, při kombinaci dvou druhů dlaždic do jedné plochy a hraničních tolerancích může být rozdíl 4mm !

U prohnutí dlaždic je tolerance 1.jakosti taktéž +/- 0,5%, ale měření probíhá z úhlopříčky dlaždice, např. tolerance prohnutí u formátu 30x60 je +/- 3,3mm ! Proto je doporučení od výrobců nepokládat obdélníkové dlaždice na vazbu, ale s max. přeložením cca 10-15% … liší se dle výrobce a formátu – bývá uvedeno na obalech. Nedodržením doporučení nemusí být uznána reklamace !

S ohledem na výše uvedené tolerance je obecně doporučená šíře spáry 3mm – aby se skryly možné rozměrové rozdíly.

 

V případě, že na nějakou závadu přijdete v průběhu pokládky doporučujeme nepokračovat v pokládce, neprodleně nás kontaktovat a domluvit se na dalším postupu.

 

Před pokládkou je nutná kontrola kvality dlaždic - reklamace zjevný vad ( odstínové, rozměrové, vady glazury, ... pokud budou mimo tolerance EN 14411 ) pokud se uskuteční po položení nebude uznána. Netýká se to skrytých vad, na které se vztahuje platná záruční doba.

 

DOOBJEDNÁVKY

V případě, že Vám zboží dojde a potřebujete doobjednat, prosím o nafocení balení – konkrétně položek : datum výroby, tono, caliber – abychom Vám byly schopni, dle aktuálních skladových zásob schopni dodat stejný nebo co nejpodobnější odstín a rozměr.

 

V případě doobjednání nemusíte obdržet stejný rozměr a odstín ! Doporučujeme spočítat dostatečný prořez tak, aby cca 0,5-1 balení vždy bylo nad potřebné množství. 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na mob. 603 857 404

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz